»
»
Правило номер едно за по-ефективно отслабване!
Правило номер едно за по-ефективно отслабване!
0
951
Правило номер едно за по-ефективно отслабване!
 
Какво ще стане, ако Ви кажем, че има нещо още по-важно от диетата и упражненията, за да се подобрят резултатите за загуба на тегло?

 
Всеки знае, че загубата на тегло води до приемне на здравословна храна, избягване на нездравословна такава и приемане на голямо количество вода, но какво би станало, ако имаше още по-важен фактор, нещо, което действително би могло да подобри резултатите, които получавате както от упражнения, така и от хранене?



 
Има едно нещо и то се казва – СЪН

 
Вярвайте или не, сънят е най-важното нещо, което можете да подобрите, ако се опитвате да отслабнете или да останете във форма.
Получаването на точното количество доброкачествен сън може да подобри или да наруши дори най-посветените усилия за постигане на по-добро здраве и фигура.
 


Колко точно сън е необходим?
 
Като хора, ние всички сме напреднали и силно еволюирали. Но що се отнася до нашата физиология, все още сме в каменната ера. Телата ни са свикнали да спят, когато потъмнее и да се буди, когато има наличие на светлина.


 
Защо съня е толкова важен за отслабването?
 
Всяка физическа функция зависи от съня. От регулирането на кръвното налягане до борбата с „жаждата” за захар, добрия сън е от съществено значение за загубата на тегло.
Защо сънът е толкова специален? Тялото ви е проектирано да възприема липсата на сън като стрес, и за съжаление не може да направи само разликата от стрес, предизвикан от различни фактори.


 
Стресът е реакция на организма, която реагира чрез освобождаване на хормони - специално, адреналин и кортизол - в кръвта. Начинът, по който тялото ви усеща, стресът е знак, за да се подготвите да се борите за оцеляване, така че сигнализира  чрез хормони, за да ви помогне да съхранявате повече храна, за да имате енергия да се преборите със стресовия фактор.


 
Същите тези хормони също така сигнализират на тялото ви да задържа възможно най-много мазнини. В резултат на това, Вие сте постоянно гладни, ядете повече – а и същевременно съхранявате повече излишни мазнини.
 
Когато сте на работното си място и работите чак до най-малките часове на денонщието, тялото Ви крещи за сън.
Вие, разбира се, продължавайте да работите и кажете на тялото си: "Съжалявам, нямаме време за сън, сега имаме работа."


 
Тялото ви реагира по единствения начин, изисква най-лесният и достъпен източник на енергия, който може да замести съня: захар. Причината, поради която тялото Ви желае да приеме храни с „бързи калории” за „бърза енергия”. Тялото Ви работи на принципа „Ще ти дам енергия, ако ти направиш същото за мен!”
 
Сън: Убиец на стреса
 
Стресовите хормони причиняват глад и прекомерно наддаване на тегло.
Когато приемате енергийни напитки или шоколадови изделия, просто за да останете будни, тялото ви мисли, че се борите, за да оцелеете. То реагира, като съхранява всичката тази захар като мазнина.



Когато легнете, за да се наспите, тялото Ви знае, че сте в безопасност и няма място за притеснения и складиране на излишни мазнини.

Стресовият отговор кара тялото ви да се чувства комфортно и да изгаря мазнините за енергия, вместо да ги съхранява за „всеки случай”.
 


Можете да направите всичко останало правилно, но без достатъчно сън, тялото ви няма да освободи мазнините, които сте съхранили, просто защото се опитва да ви задържи жив!

Сънят е от решаващо значение за вашето здраве, за да ви помогне да постигнете върхови атлетични резултати, да поддържате имунната си система, така че да не се разболявате.
Някога чудили ли сте се защо изглеждате ужасно в огледалото, след като останете твърде късно и след това станете твърде рано? Това е така, защото тялото ви е лишено от останалото, което е необходимо, за да извършите клетъчната поддръжка, която ви е необходима, за да изглеждате максимално добре.
 


Кожата, косата, ноктите, вниманието ви - всичко това може да се подобри с повече или по-качествен сън. Кой не иска да мисли по-ясно? Кой не иска да изглежда по-добре? Добрия сън може дори да помогне да се отървете от целулита!
Как мога да постигна по-добро качество на съня?
 
Подобряването на качеството и продължителността на съня обикновено се свежда до развитието на добри навици. Живеем в един свят, в който имаме светлина 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата.



Няколко предложения за по-здрав сън, които да опитате още днес:
 
  • Лягайте си по едно и също време всяка вечер
  • Изключете телевизора и цялата електроника поне час преди лягане.
  • Намалете осветлението във вашия дом, докато дойде време за лягане. Постепенното потъмняване подсеща и подготвя организма Ви, че е време за лягане.
  • Съхранявайте телефона си в друга стая или го настроите на режим "Не безпокойте". Не рискувайте да бъдете събудени от следващото съобщение или известие. Може да изчака до сутринта.
  • Инвестирайте в качествен матрак.
  • Направете всичко, което може да бъде от полза за да се отпуснете преди лягане, като да вземете гореща вана, да правите някои спокойни йога пози, четене или медитация.
 
Не забравяйте, че сънят трябва да бъде вашият първи приоритет, когато се опитвате да отслабнете..
коментари
добави коментар
име *
е-мейл адрес *
код (*)
коментар *
Реклама
©2022 Haya Labs ®. Всички права запазени. | Правила и условия