»
»
Калориите – трябва ли да ги броим?
Калориите – трябва ли да ги броим?
0
962
Калориите – трябва ли да ги броим?


1. Тъй като апетитът им  е много малък, слабите хора, които търсят резултати, трябва да броят калориите, които приемат.

2. Бодибилдинг и фитнес състезателите са изложени на риск от преяждане, повече от този за недохранване. Броенето на калориите може да ги държи в течение за теглото им тогава, когато дойде време за резултати.



3. Хората с наднормено тегло по-често се фокусират върху други неща, но не и в това да смятат колко калории приемат ежедневно и да броят всяка своя хапка.

4. За повечето хора броенето на калории е полезна, но временна стратегия. Ако го правиш прекалено дълго време започваш да се затормозяваш.




Има хора, които стриктно следят калориите, които приемат ежедневно чрез менюто си.

Измерват ги, анализират ги и след това обмислят дали всичко това трябва да премине през корекции. Тези хора са т.нар „калориини счетоводители”. Някои калорийни счетоводители са доста успешни – изграждат чиста мускулна маса, губят повече мазнини и са наясно какво се случва с тялото им във всеки един момент.
Някои от тях дори развиват уменията си да манипулират калориите от различни източници и да постигнат оптималната форма.

Броенето на калориите Ви позволява сигурност да се уверите, че получавате всичко необходимо чрез хранителния си режим.



Други пък не разбират нищо – започват с ентусиазъм и в последствие разбират, че всичката тази математика просто не е за тях. Уж следят стриктно всеки залък, изчисляват по формула, но при тях просто не се получава.

Но защо броенето и стриктно следене на калории работи при едни, а при други не?
 

Кой трябва да смята калорийния си прием?

1. Слабите мъже, които искат да постигнат резултати



Тези, които се борят за изграждане на чиста мускулна маса имат нужда да броят и да изчисляват стриктно всяка храна, която приемат ежедневно.

Естествено слабите мъже често нямат апетит. Те са от типа, който дори може да забрави да яде. Този тип хора често не знаят, че страдат от недохранване.  За тях е изключително важно на първо място да поставят целта си, и след това да се съсрадоточат върху броенето на калориите от всекидневното им меню.

2. Тези, които искат да отслабнат

Това са група от хора, които трябва стриктно да следят и да броят калорииния си прием. За тях е много важно да постигнат оптимално тегло и да се хранят по план.
Често, тези хора смятат, че кардио упражненията във фитнес залата биха могли да доведат до страхотни резултати, но уви – остават незадоволени.



Храната е едно от основните неща, що се отнася до отслабване – и тук далеч не говорим за гладуване и точене на лиги пред витрината за баклава. Храненето трябва да бъде стриктно определено за всеки, както и да бъде съобразено с тренровъчния режим.

3. Бодибилдинг състезателите

Изчислението на храната може да направи чудеса при тези хора. Дори най-малкото разминаване в цифрите би могло да попречи на някой да постигне мечтаните цели. Състезателите в категория „Бикини фитнес” са известни със своя режим: изкушението да хапваш все по-малко с всяка крачка към финала. Тези състезатели не само стъпват на сцената с изчистена физик, но и отслабват след състезанието.



Знаейки разликата между разумен и безрасъден прием на калории е жизнено важна. Дори състезателите, които имат треньор, който да им казва какво да ядат, трябва да са убедени в истинноста на всичко казано, за да бъдат сигурни, че не следват безрасъдно нискокалоричен план.

Друга полза от броенето на калории е прецизността, с която конкурентите могат да манипулират своите калории. Проследяването им по време на подготовката дава представа за това как тялото им реагира на всяка промяна – а това от своя страна дава яснота за пътя до финала.
 .
коментари
добави коментар
име *
е-мейл адрес *
код (*)
коментар *
Реклама
©2022 Haya Labs ®. Всички права запазени. | Правила и условия