»
»
8 препоръки за по-лесна адаптация във фитнес залата
8 препоръки за по-лесна адаптация във фитнес залата
0
1313
8 препоръки за по-лесна адаптация във фитнес залата

Ще те посъветваме как да си малко по-уверенвъв фитнес залата и как да не се притесняваш, дори да си там за първи път.

Понякога на организма е изключително трудно да се приспособи с новостите в околната среда и дневния режим.



Знаем, че да си нов във фитнес залата не е особено комфортно, но ще ти дадем няколко съвета, благодарение на които ще почувстваш това място като свой втори дом.
 
Поздравявай всички хора.

Едно вежливо „Здравей!” или „Добър ден!” няма да навреди никому. Така ще оставиш добро впечатление у хората отсреща и със сигурност ще си осигуриш приятелска атмосфера. Поздравявай хората на рецепцията, в съблекалнята и в самата зала.

Когато си тръгваш, прави същото – казвай „Довиждане!” на всички, които виждаш за пореден път. Ако си вежлив, шансът да бъдеш поздравен и ти следващия път е изключително висок. А по този начин завръзваш и приятелства - а те никога не са излишни!



Не носи слушалки по време на тренировка.

Ако носиш слушалки по време на тренировка, това е сигурен знак, че не желаеш да бъдеш обезпокояван. Точно заради това, шансът да се впишеш във фитнес залата и да завържеш контакт, е изключително малък.


Купувай само удобни дрехи за тренировка.

Екипировката, в която ще се чувстваш спокоен и уверен, е може би най-важното и основно нещо, когато говорим за тренировки. Като „новак” във фитнес залата, често хората ще те гледат и ще бъдеш център на внимание, така че поне си осигури комфорт и удобство чрез екипа си за тренировка.




Не се страхувай да питаш.

Повечето от уредите във фитнес залата имат опътвания, които показват как точно се използва той. Но понякога, дори опътванията не са достатъчни, за да разбереш как би могъл да използваш съоражението. А за да бъдеш ефективен във фитнес залата е нужно да знаеш кое за какво се използва.

Обикновено, често можеш да разпознаеш „старите кучета”  в залата. Те се отличават с увереност, тренират усърдно и са по-общителни от другите. Няма нищо лошо да попитай тях за съвет  относно тренировките – те със сигурност ще се отзоват и едва ли ще откажат на молбата ти.



Направи няколко тренировки с професионален треньор.

Като всяко ново начало,  дори ходенето на фитнес е трудно. Но за да си сигурен, че ще постигнеш резултатите, които си си поставил за цел, попитай за личен треньор на рецепцията във фитнеса. Повечето зали работят с инструктори – едните са постоянно там, готови да откликнат на някой клиент, други пък идват само ако имат уговорка.

Но ти не се предавай, свържи се с треньор и го помоли да ти покаже всички упражнения, от които има нужда твоята физика. След това, продължавай да тренираш сам, като следваш съветите от персоналния треньор.



Постави си цели.

Един от първите въпроси, които всеки във фитнес залата би ти задал, ако имаш нужда от помощ, е именно „ За какво тренираш? ” или „ Какви са целите ти?”
Добре е да си подготвен за такива въпроси и предварително да си помислил над тях.


Тренирай по план.

Влизаш във фитнеса и изниква въпроса „ Какво да правя днес? ”, „ Какво да тренирам днес? ”?
За да нямаш такива проблеми, предварително разчертай график, в който ще решиш какво точно да тренираш всеки ден. Най-добре може да бъде направен от човек, който разбира от това, затова се допитай до специалисти в областта.

Като „новак” във фитнес залата, няма да е зле да се допиташ до някой, който разбира от това, за да изготвиш график с дейности, съобразени тясно с твоята структура. Не забравяй, че всеки организъм е специфичен сам по себе си.
И тук идва момента, в който трябва да подчертаем, че ако твой приятел натрупва мускулна маса или отслабва от дадени упражнения и хранителен режим, а ти не – не се чуди!
 


Изключвай телефона си по време на тренировка и използвай кърпа.

Ако не искаш да влезеш в „черния списък” още в самото начало, то тогава остави телефона настрани. Той няма да ти помогне по никакъв начин, а напротив – единствено може да те разсейва и отдалечава от поставените цели.
Фокусът и концентрацията са изключително важни за правилните тренировки. Дай максимума от себе си, за да не се разсейваш.



Изключително важно допълнение към фитнес екипировката ти, е кърпата. Винаги я носи по време на тренировка, защото благодарение на нея няма да оставяш следи по уредите, които използваш и така хората ще те уважават, защото ще се грижиш за чистотата във фитнес залата.
Добрата лична хигиена със сигурност ще ти помогне да се впишеш по-лесно.
 

Тренирай за себе си, без да се интересуваш от това колко хора има във фитнес залата. Не се притеснявай от недостатъците си или проблемните участъци по тялото си – все пак затова си във фитнеса!



И запомни – всеки е започнал от някъде!

Не се срамувай да го направиш и ти!



 .
коментари
добави коментар
име *
е-мейл адрес *
код (*)
коментар *
Реклама
©2022 Haya Labs ®. Всички права запазени. | Правила и условия