»
»
Най-лошите храни и напитки, които приемате преди тренировка
Най-лошите храни и напитки, които приемате преди тренировка
0
782
Гранола или протеинови барове

Това може да изглежда като добра идея, преди да отидете във фитнес залата, но няма ясно определение за това, което тези продукти наистина представляват. Проверете етикетите - и двата вида могат да имат много захар. Ако да, изберете друг продукт, който да отговаря на изискванията ви.


 
Зеленчуци
 
Вашето тяло се нуждае от фибри, но не и преди тренировка. Зеленчуци като броколи, брюкселско зеле или карфиол могат да бъдат трудно смилаеми и могат да направят упражненията по-тежки отколкото сте свикали. Приемайте  зеленчуци, които са по-лесни за смилане и за тялото, като добре приготвените аспержи или картофи, например.


 
Високо съдържание на мазнини

Не всички мазнини са лоши за вас. Но храни, които имат много мазнини, могат да бъдат лоша идея, ако сте на път да сте активни.



Продукти като червеното месо, например, карат тялото ви да работи усилено, за да преобразува мазнините в енергия. Това може да ви накара да уморите, преди още да започнете.
 
Кисело мляко
 
Както и при протеиновите продукти, ще трябва да прочетете внимателно етикета. Някои марки могат да бъдат изненадващо високи в стойностите на захар и мазнини, нито една от които е добра алтернатива за вашата тренировка.



И ако не смилате млечните продукти лесно, фитнес залата може да се окаже далечно и невъзможно място.
 
Смутита
 
Те звучат чудесно на теория като начин да хидратират и да зареждат с хранителни вещества по едно и също време. Но на практика не е така. Някои от тях са снабдени със захар и ще ви дадат само кратък взрив на енергия преди ужасната "катастрофа".


 
Ленено семе
 
Това семе има всякакви потенциални ползи за здравето - някои хора го използват, за да се опитат да облекчат запека или да понижат нивото на холестерола в тялото си. Но има високо съдържание на фибри и мастни киселини, които не са това, което искате преди тренировка.



Така че, когато го добавяте към вашата диета, обърнете внимание на времето и диапазона, в който го приемате.

„Бързи” храни
 
Може да е изкушаващо, но да пропуснете локацията с онези вкусни бургери по пътя към фитнеса. Шансовете да се почувствате сити, а мазнините и захарта в повечето вредни храни само ще навредят и ще възпрепятстват мускулния растеж и загубата на излишните килограми.



Да не говорим  за тежестта и дискомфорта в корема, които причинява този тип храна.
 
Енергийни напитки
 
Подобно на смутитата, енергийните напитки могат да изглеждат като естествено средство за енергия преди тренировка, но те имат много неща, които могат да ви накарат да се разтреперите и да увеличите сърдечната честота и кръвното налягане. По-добре е да се отървете от енергийни напитки, докато не тренирате.


 
Сода
 
Това може да ви даде "ежедневна двойна доза" захар и кофеин. Ще получите бързо изчерпване на енергията и много калории, заедно с всички въпроси, свързани с кофеина. Содата не ви дава никаква хранителна стойност и не е добър избор за хидратация.


 
Не ходете гладни!
 
Докато много неща не са чудесни за пред-тренировъчни закуски, не-яденето може да бъде също толкова лошо, дори ако се опитвате да отслабнете. Вашето тяло се нуждае от гориво, за да ви подтикне да станете силни, но се нуждаете от правилното гориво в точното време!


 
Какво да ядем
 
Експерти твърдят, че най-добрият начин да хапнете преди тренировка, е в лицето на лека закуска, която е комбинация от въглехидрати (за да ви даде гориво) и протеини (за да подготвите мускулите и да ги регенерирате). Някои идеи включват банан и малко фъстъчено масло с бисквити, шепа ядки и стафиди или твърдо сварено яйце.


 
Кога да ядем
 

Дори правилният избор на пред-тренировъчно хранене или закуска не е добра идея, ако го приемате точно преди активност.
Вашата храносмилателна система ще се конкурира с останалата част от тялото ви за кръв и кислород, които са важни за изграждането и ремонта на мускулите.
 .
коментари
добави коментар
име *
е-мейл адрес *
код (*)
коментар *
Реклама
©2021 Haya Labs ®. Всички права запазени. | Правила и условия