»
»
Джогинг – ръководство за начинаещи
Джогинг – ръководство за начинаещи
0
326
Чувството, че искаш да промениш нещо в себе си и да стартираш ново начинание обзема всеки, който се е захванал със спорт. Амбицирани да се сдобием с мечтаното тяло се обръщаме към спорта.
 
За начинаещи и тепърва откриващи активността, джогингът е добро решение, когато искаме да започнем някаква активност. Тичането би помогнало за първоначалното смъкване на излишните килограми, заради високата активност на всички мускули, която изисква. 

 
 
Джогингът е изключително подходящ за летните месеци и особено за тези, които не харесват тренировките в затворени помещения като фитнес зали. С тази тренировка помагате на тялото да изгаря калории и да оформи тялото. Той е добър метод за тези, които искат да смъкнат определени килограми, да изваят хубава и стройна фигура и да я поддържат след това.
 
Преди да започнете своите тренировки обаче, трябва да обърнете внимание на няколко важни детайла, които ще ви помогнат да тренирате правилно и пълноценно. 
 
В началото трябва да започнете тренировките с по-бавно темпо, за да адаптирате тялото си към натоварването, което му предстои. Така постепенно ще увеличавате интензивността докато не откриете най-добрата степен на натоварване за вашето тяло.
 
Изборът на облекло също е много важен за правилната тренировка. Трябва да се чувствате както комфортно, така и сигурно в това, което носите. Правилните обувки и обувки са също толкова важни колкото разгряването. 


 
И след като сте се подготвили за първата си тренировка е време да разгреем. Това е една от най-важните стъпки преди тренировка, защото раздвижваме и подготвяме тялото за предстоящото натоварване, като се предпазваме от контузии.
 
Отделете около 5-10 минути, за да разгреете добре, да подготвите мускулите и да се раздвижите. Леките аеробични упражнения като стречинга са много подходящи, за да подготвите тялото.
 
След като сте приключили с разгрявката можете да започнете своята тренировка. Стартирайте с леко ходене, като постепенно усилвате темпото. След това редувайте на равни интервали бързо ходене с леко притичване, за да можете да контролирате както дишането, така и натоварването и да не прекалявате още от първата тренировка.

 
Така около 30 минути редувайте бързо ходене с лек джогинг с интервал 2 минути. Добър помощник за спазване на интервалите са мобилните приложения за тренировки, така ще сте сигурни, че правите нещата правилно.
 
След като сте тичали поне 30 минути е добре да направите няколко обиколки с нормално темпо на ходене, за да позволим на сърцето си да нормализира пулса.
 
.
коментари
добави коментар
име *
е-мейл адрес *
код (*)
коментар *
Реклама
©2022 Haya Labs ®. Всички права запазени. | Правила и условия